Ads 468x60px

Featured Posts

Cheap and chic!
RSS
Post Icon

Time is all we need! Tic-Tac




Evo posle nekoliko postova o garderobi malo i o ostalim sitnicama koje upotpunjuju izgled a mogu se naći vrlo povoljno na pijaci.Kada god odem prvenstveno kupujem garderobu ali uvek i zavirim u one kutijice na podu koje su pune perlica,bižuterije broševa i satova. To može biti prava mala škrinja sa blagom za sve one koji znaju da gledaju.Do sada sam kupila ukupno 12 satova,i ni jedan na početku nije imao  bateriju ali se svi prodavci kunu da je potrebno samo zameniti bateriju , da inače super radi.D, kao i svi i ja sam bila vrlo nepoverljiva, ali cena je bila više nego povoljna.Od 50din do maksimalnih 300 koliko sam dala za pozlaćen vintage sat sve se isplatilo.Svaki je radio kada sam zamenila bateriju.Inače i to me je izašlo prilično jeftino, 50din po satu na Ribljoj pijaci. Sada ću vam prikazati moju trenutnu kolekciju  kupljenu u protekle 3 nedelje, volela bih da čujem šta mislite o njima, da li vam se dopadaju i da li ste možda i vi kupili nešto slično?

Lexor , sat nemačke proizvodnje sa vrlo unikatnim brojčanikom i narukvicom od teksasa.Kada ga nosim , osećam dete u sebi :) Živele sljokice! (150din)

Vrlo elegantan Ricardo sat, kombinujem ga sa svedenom garderobom jer je upadljiv i definitivno privlači poglede.Kada sam ga kupila bukvalno je bio kao nov, bez i jedne ogrebotine :)
(200din)

Ovaj mi je favorit, nosim ga svakodnevno jer odlično ide sa farmericama.Swatch sa datumom , pokazuje čak i koje doba dana je pomeranjem ovih slatkih zvezdica i meseca :) Kupila sam ga sa originalnom narukvicom.
(200din)

Charles Delon sat, 24k pozlata vrlo cenjen.Ja sam ga kupila jer mislim da se savršeno uklapa u vintage stil, i obozavam da ga kombinujem sa nekoliko kožnih narukvica.
(300din)

Casio sa zelenom narukvicom i unikatnim sedefnim brojčanikom prosto me je osvojio.Nažalost narukvica nije u sjajnom stanju ali nigde ne mogu da pronadjem zelenu narukvicu a mislim da je šteta staviti neku druge boje.
(200din)

Cartier klasičan satić sa saforno plavim kazaljkama i plavim kamenčićem na krunici za navijanje.Toliko klasičan a opet jedinstven sa svojim kazaljkama !
(100din)

Zlatni Citizen sat, vrlo vredan ali toliko elegantan da nije za sve prilike.Uz malo elegantniji i svedeniji sako odlično pristaje :)
(50din)


I još dva Casio sata, malo manjeg prečnika što ih čini idealnim za kombinovanje sa narukvicama.Ovaj drugi ima brojčanik prekriven vrlo finim šljokicama a narukvica je neverovatno zanimljiva.( 200din i 150din)
Francuski sat vrlo poznate i kvalitetne marke kupljen nažalost bez kompletne narukvice.Toliko mi se dopao što je jednostavan da sam morala d aga kupim, a sada sam u potrazi za sivom kožnom narukvicom.
(200din)

English:
After few posts about clothes i will tell you a story about other little details that complete the look and how can be bought on marketplace for 2euro.When  I am going, I mainly buy clothes but you should always look into  boxes on the floor that are full of beads, jewelry, brooches and watches. It can be a real little treasure chest with treasures for those who know how to find. Until now I bought  12 watches, and there were no battery inside but all the sellers swear that you only need to replace the battery.I were very suspicious, but the price was more than a bargain .From  50 cents to a maximum of 3 euro  as I gave the gold-plated vintage watch all paid off .After changing the battery each one was working fine . Now I will show you my current collection purchased in the past 3 weeks, I'd love to hear what you think about them, if you like, and you may have and you bought something?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Post a Comment