Ads 468x60px

Featured Posts

Cheap and chic!
RSS
Post Icon

Pure nude :)

Nude kombinacija se nekako sama slozila...Sto se tice odevanja , najveci problem imam da pronadjem odgovarajuce pantalone.Ili su jako dugacke ili su jako siroke u struku,ili previse uske...Kada sam ove prvi put probala (pantalone probam direktno na pijaci,preko helanki ) bile su kao salivene,neverovatno.Naravno odmah sam ih uzela,jer pored toga sto su tako udobne,imaju 65 procenata vune pa ce me lepo grejati ove zime.Bela rolkica je vrlo udobna i ne grebe,i nekako mi je prava zimska,i nema sintetike u sebi sto mi je najvaznije.Kada se obucem ovako,osecam se kao pred Bozic,i hitno moram da popijem nesto toplo sa cimetom :) Dok sam se sama fotografisala Keti je uletela pa smo se i zajedno fotografisale.

Rolkica :neko je odsekao etiketu pa ne znam marku 50din

Pantalone: Orwell tailoring-perfect fit 50din







Kako vam se cini,da li volite nude kombinacije?Da li i vi imate problem sa pronalaskom odgovarajucih pantalona (stvarno bi me utesilo ):)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 коментара:

Cakin svet said...

Woow cizme su divne :)

Cheap and chic fashion said...

Prvi komentar :) Hvala :) Prvi put su obuvene za slikanje,cekale su celo leto da dodju na red :)Jos nisam sigurna da treba da ih nosim upasane ili ne,nekako nekada sebi delujem kao kaubojka :)

Sanja said...

Meni je pantalone najteže naći na buvljacima, a i generalno jer sam visoka i mršava. Patnje ti razumem!

Cheap and chic fashion said...

Ja sam sada pocela da idem u helankama pa probam preko...ali sad mi je zao nabavila sam kozne pantalone ma skroz nove ali se zakopcavaju sa strane i kako sednem one se odkopcaju,znaci male!

Post a Comment