Ads 468x60px

Featured Posts

Cheap and chic!
RSS
Post Icon

Pepito pattern :)


Devojke evo i mog mislim najboljeg ulova ikad ! Sasvim slucajno sam ispod gomile majcica sa kratkim rukavima pronasla ovaj divni pepito sako.Strasno mi se dopalo to sto je malo duzi i sto ima ubacene te koyne delove,jer mi tako deluje malo manje elegantno a opet tako privlacno!Naravno ukombinovala sam ga sa necim crnim i crvenim,ali i dalje se pitam sta bi jos islo tako dobro.Pisite mi o tome sta biste vi ukombinovale i kako,novih ideja nikada dosta!






SAKO : Class international SAMO 50 DINARA!
Majcica SA DUGIM RUKAVIMA : C&A, Yessica 50 din.
Marama:dobijena na poklon uz sako!
Helanke: nepoznata marka,nema etikete , 50din.



Sta biste promenile u ovoj kombinaciji,da li volite pepito saru?Primetila sam da ce izgleda ove jeseni biti vrlo moderna,cak sam videla i cipele marke Olala koje su kompletno u pepito sari :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 коментара:

Anonymous said...

Super :) gde kupujes tako povoljne stvari?

Cheap and chic fashion said...

Sve stvari do sada sam kupila na zrenjaninskom buvljaku i to pretezno kod iste zene-Ruze jer ona daje najpovoljnije stvari i ima veliku kolicinu garderobe...U Novom Sadu se na najlonu mogu naci slicni komadi ali mislim da se tu treba vise cenjkati jer hoce da precene stvari :)

Avy Blossom said...

Odličan sako! Obožavam buvljake, a nisam znala da ima i u Zr. Kojim danima je?
www.nylonfashionista.blogspot.com

Cheap and chic fashion said...

U Zr subotom utorkom i cetvrtkom...i ima stvarno svega ali ja sam tu samo svake druge subote...Realno stvari su povoljnije nego u NS ali je i manji izbor...ali ima onih koji preteraju ,danas su za obicne rukavice trazili 200dinara!

Avy Blossom said...

Sledeći put kad budem dolazila, moram navratiti obavezno!

Cheap and chic fashion said...

Obrati paznju na malo deblju ciganku,Ruza se zove.Ona ima najkvalitetnije i najpovoljnije stvari,kod nje nema onoga da te proceni.Lepo sve je po 50 din na ogromnim gomilama pa ti biraj:)

Avy Blossom said...

Super, hvala za savet :) Baš zamalo da sam došla sad u utorak u Zr, ali faks me je sprečio, pa se nadam što skorijem dolasku.

Post a Comment